Chodící básně

25.06.2016 16:55

     Hlavní hrdinka knížky Ztráty a nálezy autorky Brooke Davisové sedmiletá holčička Millie sbírá tzv. chodící básně – při chůzi poslouchá cizí hovory a jejich útržky skládá do trojverší. Zkusili jsme si to. Někdy vyjdou banality, jindy vtipné překvapení.     

 

Viktorie

Hlavně nezapomeň na chleba.

Já jsem na tuhle látku chyběla.

Slyšela jsem totiž, že je těhotná.

 

Sem doma nechal mobil.

Za to ti dám poznámku.

Prý že tady není.

 

Proč je ta tabule tak špinavá.

Bolí ji hlava.

To je ale špatně.

 

André

Mám 40 korun

V pátek tady nebudu

Doufám, že budeme spolu

 

Hej, Palmo, dej mi bonbóny

Cože, to bude easy

Máš 11 bodů

 

Anežka

Nikdy nebo navždy

hej, co to bylo

mě to baví

 

Lucie

Nikdo tě nemá ráda, jen já!

To máš z toho, žes nejedla.

Vypadá to určitě líp.

 

Michaela

Nechala jen trochu jogurtu.

Tady pozor.

Já si říkám, kdo to je.

 

Kdoví s kým to měla.

Kdyby to byl husky.

Ale takhle.