Dopis o tom, jak hudba ovlivňuje tvůj život

18.06.2014 15:01

 

Hynek Ponořil

Milešova 112

665 01 Rosice

Milý Hynku,

píšu Ti z Francie, protože, jsem tu, jak jsem Ti už psal, s kapelou na turné. Místním se naše hudba očividně líbí a jenom za tento týden jsme si vydělali tolik peněz jako za poslední půlrok, takže jestli to takhle půjde dál, je šance, že bych vás s maminkou a Hedvikou mohl vzít v létě k moři. Teda pokud budu mít čas, přece víš, jak to je, někde potřebují klarinetistu, někde trubku a já abych se roztrhal.

 Bohužel zbytek týdne budeme muset zrušit koncerty pod širým nebem, jelikož tu teď hodně prší, a odloží se až na příští týden. To znamená, že s Tebou nepojedu na ten hokej do Prahy. Já vím, že ses těšil, já taky, ale nedá se nic dělat. Však oni nehrají poslední zápas, určitě bude zase nějaká příležitost.

Minule jsi mi psal, že bude mít Heda nějakou klavírní soutěž, už víte, jak dopadla? Moc jsem jí držel palce. A co Ty, Hynku, jak Ti to jde v houslích? Maminka psala, že jsi moc necvičil, ale já věřím, že se to spraví. Teď bych Tě tu zrovna potřeboval, náš houslista si zlomil ukazováček, a i když tvrdí, že to nic není, dřív nebo později si stejně bude muset zajít k lékaři.

To ovšem není jediný úraz, který se nám tu přihodil. Marcel, to je ten, co zpívá s Kateřinou duety, si opařil nohu a má ji obvázanou a bubeník Jakub (řečený Cobby) má límec kolem krku, protože mu křuplo za krkem, když sjížděl zábradlí. Teď mě tak napadá, jestli nám ti lidé nepřipláceli spíš z lítosti, než že bychom tak dobře hráli.

Hynku, vzpomínáš, jak jsi vždycky chtěl to tričko s kytaristou, a nedalo se nikde sehnat? Tak dneska jsem ho viděl v obchoďáku a hned jsem ho běžel koupit. A taky pro Hedu něco mám. Chtěla suvenýr od Eiffelovky, tak jsem jí koupil přívěšky na klíče, ve všech barvách, v jakých se jen daly sehnat. A samozřejmě i pro maminku jsem něco sehnal, ale to je překvapení, takže se to dozvíte až doma.

Vyřiď, prosím všem, že je pozdravuji a už se na vás moc těším. 

V Paříži, 19. března 2014

Tvůj táta