Jeden den v...

22.05.2015 09:53

Jmenuji se Karel Karel,

a to malé městečko,

v němž mám dům, a v kterém žiju,

jmenuje se Městečko.

 

Městečko však není,

obec moje rodná,

mojí rodnou obcí,

je městečko Rodná.

 

Mám ženu a dceru,

žena je moc milá,

také že se narodila

ve vesnici Milá.

 

Dcera od nás odešla,

na jinačí místo.

Nyní žije s přítelem,

v obci jménem Místo.

 

Jsem zedníkem,

tvořím hráz,

přesněji v obci

Tvořihráz.

 

K víkendové relaxaci,

mám takové doupě,

nachází se na paloučku,

poblíž obce Doupě.

 

Rád mám maso telecí,

ovšem jenom z Telecí.

Také maso hovězí,

Výhradně však z Hovězí!

 

To zapíjím dobrým vínem,

od jednoho vinaře,

mám to ovšem trochu z ruky-

bydlí v obci Vinaře.

 

Ačkoli se vyhýbám,

obci jménem Pleš,

dělá se mi na hlavě,

stále větší pleš.

 

A až jednou umřu,

snad ne v blízké době,

chci být pohřben stylově-

budu mít hrob v Hrobě.