Bramborový salát vypráví

24.12.2015 09:27

Tak se připravte na pořádný mejdlo, saláti.

 

Pozval jsem svýho věrnýho kámoše hráška, bez něho se žádný mecheche neobejde, přivede svou novou buchtu... pardon, bramboru, prej je dočista k sežrání, ona je z rozvětvený rodiny a přitáhne s sebou i nějaký sestřenice. Nejsem proti, myslím, že kámoš okurek se rád seznámí s novým masem... co to kecám, fuj, maso... I když... kolují zvěsti, že některý lidi jsou naprosto vypatlaný a cpou do bráchů šunku, a kdyby jen to, někteří úchyláci prej ty chudáky mý příbuzný mučí vejcem, nacpou jim je všude, do pusy, do nosu, do uší... ... jo, prej i tam, no totálně vymaštěný. Ještě že já mám štěstí na soudný obecenstvo, který si žádá klasiku, žádný módní výstřelky, znáte to, to vám některý lidi čuměj v bedně na všelijaký Vaňky a Pohlreichy a mastrčífy a s čím ti se nevytasej, to je hned nějaká šlichta z Francie, hned vídeňská nebo lehká jarní a vímjá co ještě...

 

Kdepak, tady to dneska bude fakt hustý. Zajde i sousedka cibule a že by vzala i kámošku, mrkev, no tu moc nemusím, ale tak pro jednou ji zkousnu. Dozvěděl se to boužel i česnek, tak se taky dostaví, ale že jen na chviličku, má prej nějakej záskok v čočkový polívce, tak doufám, že nám tu nebude smrdět dlouho.

 

A královnou večírku bude samozřejmě majonéza, moje láska. Řikám vám, to není jenom nějaký mladistvý poblouznění, to je dlouholetá vášeň, totální splynutí, ona vedle mě a na mně, já na ní, ona pode mnou a mezi mnou a já kolem ní... prostě vrchol...

 

Uuuuf, jsem hotovej... asi se budu muset jít na balkón trošku zchladit.