V hlavní roli čich - Jáchym - Lea - paní učitelka

10.03.2013 20:43

Jednou se jeden pán vypravil do lesa a svůj nos si vzal s sebou. A ten nos se v tom lese cítil tak nějak divně. To proto, že tam cítil spoustu nových vůní. Třeba houby. Ty se mu vůbec nezamlouvaly. Ale teřba sedmikrásky, které rostly u cesty, ty voněly hezky. Poto ucítil něco, co ho strašně zaujalo. Byly to lesní jahody. Nos ta vůně ta přitahovala, že se pánovi utrhl a běžel tam, odkud ta vůně přicházela.

Dlouho to šlo dobře, než se mu do cesty postavil velký bodlák. "Uhni mi!" povídá nos, "moc mi nevoníš, kvůli tobě jsem neutekl."

"A co má jako být? Já jsem tu doma, já jsem tu pánem. A když budeš drzý, setřesu na tebe své pcháče."

Nos se narčil, ohrnul a zatřepal chřípím: "Pchá, pcháče, ptáče skáče, koláče!"

Bodlák byl odpovědí tak zmaten, že raději nosu uhnul.

Nos si dál pokračoval za tou omamnou vůní.

A když se jahod dost načichal, vrátil se ke svému pánovi. Ten byl celý rád, a tak to dobře dopadlo.