V hlavní roli čich - paní učitelka - Jáchym - Lea

10.03.2013 21:04

Jdu cestou lásku a jako vždy na sebe nechám působit různé vůně. Nejprve mířím do kopečka k obchodu, kde právě přivezli čerstvé rohlíky. Tuto vůni obzvlášť miluju, vždy se mi vybaví exkurze do pekárny, kde celá naše třída snědla snad tunu rohlíků. Pak přecházím silnici. Nějakému autu se vylil benzín. Na kaluži jsou zeleno-růžové kruhy. Páchne to. No nazdar, jsem u hřbitova. Pach hlíny nevěstí nic dobrého. Raději si nedomýšlím. A v květinářství právě vybalují růže. Já raději čichám ke arafiátům, ale ty růže taky nevoní špatně. Potom jdu okolo restaurace. Krásná vůně telecích řízků mě tak uchvátí, že bych si nejraději dal taky. Jen kdybych měl peníze a čas. A teď jdu okolo řeznictví. Syrové maso mi nějak moc nevoní, a tak jdu dál. Potom nasedám do autobusu a sednu si vedle jedné paní. Ta má koženou kabelku. Hmm ... kůže voní hezky. Paní se zvedá, asi bude vystupovat. Dveře se otevřou a do autobusu se kromě spousty lidí navalí i příšerný pach hnoje. Fuj. Řidič zapnul klimatizaci. Z klimatizace vždy chytám rýmu, a tak mám najednou ucpaný nos a necítím vůbec nic.