Z deníku věci

18.04.2015 20:13


JAK SE ŽIJE V KLECI

 

Objevilo se světlo. Kdosi otevírá krabici a bere mě ven i s klecí. Chvilku mnou posunuje a pak se mě snaží dostat ven z klece, ale nedaří se mu to. Nakonec mě dá zpátky do krabice a už nic nevidím.

Najednou mě z ní zase bere a ukazuje mě někomu jinému. Ten mě bere a taky se mě snaží vyndat, ale zase marná snaha, taky mu to nejde. A kluk, co otevřel krabici, ji vzal a někam s ní běží. Začal jsem si myslet, že se se mnou něco stane. Naštěstí ne.

Večer jsem byl na poličce a přemýšlel jsem, jestli by nebylo lepší být něčím jiným než ježkem v kleci. Třeba bych mohl být andulkou, co mají doma. Ona taky žije v kleci, ale majitelé ji pouštějí ven. A ona nejen že smí být venku, ale může se i proletět proto že má na rozdíl ode mě křídla. Ale teď už je to jedno. Musím spát.